HET UNIEKE SPAARCONCEPT VOOR VERENIGINGEN


Door de dienst Veba Sportservice binnen uw vereniging uit te zetten levert ieder lid u gemiddeld €45,- per jaar extra op. Geld dat ingezet kan worden ter verbetering van de vereniging voor bijv. accommodatie van de club, faciliteiten voor de club of investering in de jeugdopleiding. U als vereniging bepaald zelf voor welk doel de extra inkomsten ingezet zullen worden en spaart samen met de leden voor dit doel. De dienst is dan ook zo ingericht dat hoe meer leden er van een club meedoen hoe meer inkomsten er voor de club ontstaan. Veba Sportservice zal dan ook samen met u een strategie bepalen om de leden te bereiken en het doel te communiceren.

Ondersteuning in communicatie


De rol van Veba Sportservice is het bieden van ondersteuning met het werven van leden voor de club. Dit doen wij op diverse manieren zoals; het beantwoorden van vragen omtrent de levering van stroom en gas aan de leden. Tijdens kantoortijden zijn wij dan ook bereikbaar om vragen omtrent Veba Sportservice te beantwoorden en leden van uw vereniging te begeleiden in het aanmeldproces. Daarnaast zal Veba Sportservice leden kunnen informeren tijdens een presentatie op bijv. een ledenvergadering of jaarbijeenkomst.

parallax background
 

Weten wat wij voor uw vereniging kunnen betekenen?


Neem direct contact op!

COMMUNICATIE OP MAAT!


Veba Sportservice ondersteunt u als club volledig in het naar buiten brengen en het voeren van communicatie omtrent de dienst Veba Sportservice. Dit doen wij niet door het verstrekken van algemene communicatie maar stemmen de communicatie en marketingmiddelen af op uw vereniging. Geen enkele vereniging is hetzelfde en daarom creëren wij voor iedere vereniging een Point of Sale pakket op maat. In dit POS-pakket worden materialen volledig vormgegeven volgens de richtlijnen van uw vereniging om zo de effectiviteit van Veba Sportservice onder de leden te vergroten.

Sterke digitale strategie

Binnen Veba Sportservice is ook een digitale strategie ontwikkeld welke op de online kanalen van de club kan worden toegepast zoals; Facebook, Twitter of Instagram. In deze strategie bevinden zich berichten waarmee er via deze kanalen gecommuniceerd kan worden. Ook deze teksten en bijbehorende afbeelding zullen worden aangepast naar de huisstijl en vormen van de vereniging.